//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries MEIHSA COMEL Linkies MEISHA PENDEK

Hello, peeps ! you have stepped onto Super Awesome. I'm the writer for this cutiest blog >.< do follow okay.


MEISHA Here :')

Meishaa : Life is not easy!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Name
Others:   


OnmyWay to Die ♥™


Hai , duniaa :') *mengeliat kjapp*  morningg guys :* Hihihi gewdik pulak . nampakk tak gambar atas tu ? Actually , mata meisha dah tak larat nak bukak dahh :'(  korangg kalau meisha mati , mesti takde sapa kesah kan ? Orang yang meisha sayang pun buat taktahu time meisha tengah ada nih :(  Im feel like to sleep forever . Ya allahh kenapa dengan aku ni ? asyik ckapp benda nih je :'( Hm , korangg promise yeaa kalau meisha mati cakap dkt orang yg meisha sayang , "meisha sayang korang" terutamaa to my family , mama abah , jaja n nilam , kak dina n kak anumm . Thanks very much to my Brother aidin mekah .

Meisha pun taktahuu berapa lama yg meisha ada untuk menikmati semua nih . Kadang-kadangg meisha takut nak tidur , sebab mungkin meisha akan  tertidur selamanya . Ya allah kuatkan aku okayy * And sometimes meisha takut jugak time tengah lepakklepakkk bagai tiba-tiba darah keluarrrrrr </3 pada waktu tu , meisha rasaa nak menangis . Thanks to my best forever , bella or eyla  . dia selalu ada untuk dengar cerita meisha :') *Aku tak penah ada kawan macam hang weh*  tapi kadang-kadang jugak hang selfish , walaupunn selfish aku sayang jugak yea . Me heart you kawan <3 bella , kalauu aku mati , tolongg jaga mama abah aku dengan baik yea :') Selalu lah bawak mereka pergi kubur aku nanti okay . sayang hang :* :*

Thanks to my special bestfriend , ika . kauu selalu ada waktu aku susah :') sentiasaa berlaku adil . Jangan marahh aku sangat , nanti aku takut :D Heee , nanti hang mesti rindu ayat too , sebab aku dah takde nanti takde sapa akan cakap mcm tu dah kan kan :') Ikaa , kalau aku dah takde nanti , tolong bella yea jaga diaa and tengokktengok kan mama abah aku :') Soriee sebab menyusah kan hang selama nih jaga makan minum aku time dekat umah hang . Sorie kalau aku ade buat salah dkt hang , sorie rampas makanan hang * Hehe ingat tak time dekat kantin waktu kita bertiga sekolah rendah darjah 6 ? How notyy nya kita kan ? Ingat tak waktu kita buli budakkbudak dekat tangga ? Rinndu much . Hahaha , krim salam kat mak abah korangg yea . Thanks to Pn sabariah sebab jaga saya cik , nanti saya akan rindu makcik punya kek pelangi *love its :')

To caca nani , jaga dri elokkkelokk lepas ni takde sapa akan sruh kome , marahh kome , mainn dgn kome , makann samasama pun tarak dah :') Jangan bagi sepah rumahh tau , nanti aku bangun dri kubur aku pukul kome . Hehehe  , jangan bagi mama marah dan jangan bagi dia nangis . Hargai lah ibu yea . Takecaree budak :* Sorie marahh kome , aku sayanggg kome ;)

Hm , lepas nih kak hang dah takde sapa nak gaduhh kan ? Hee , aku akan tengokktengokk hang dari atas sanaaa :') Jangann mainnmainn sangat . belajarrr pandai-pandai weh , hang bawakk ah mama abah pergi mekahh kalau aku tak dapat buat mcm tu :') Jaja , hangg akan rindu punyaa dkt aku . Tipuu sangat kalau tak rinduu kan ? Hehe , sapaaa lah nak dengar cerita hangg lagi . Cerita dekat kumal lahhh :D Ayoyoyo , belajarrr pandai-pandai kak , masuk Uitm ;') Aku doaakann hang berjayaa dlm hidup . One more things , "You not may sisters , you are stepsisters" Hahaha . beronn aje bila kau dengar ayat too :') Iloveyouu kakak :( me heart you gendut boroi .

For my lovelyy crush , mohd fadlin bin mohd ariffin <3 i sayangg youu sampai mati okayy ? Evenn you benci i punn , i tetap sayang youu . mati hidup balikk punn i tak akan marahh you sebab sakitkan hati i fadlinn . Youu knoww , i sentiasa tunggu youu :') And lepas nih youu takde "BODYGUARD"  dahh sayangg :') Your bodyguard will died soon and you will miss her :') Youu , nanti takde sapa dah akan jagaa youu , ambik tahuu pasal youu , sibokksibokk nak tahu pasal you lagi :'( Semuanya akan tinggal kenangan je youu :'( Ingatt tak waktu dalamm karoke jayjayy ? Youu balingg ape ? Ishh , sakit tauu . takde ahh , thanks sebab bagi i kasih sayangg yg i tunggu-2 even tak selengkap youu bagi dekat faten :'> Youu , i sayangg you sangat-sangatt nanti bila i takde , kakak i akan cerita semuanya pasal i dkt youu . You knoww , separuhh hati i hancur bila youu mainkan perasaan i nih , takpe i percayaa bila i dah takde youu akann tercari-cari i , contact jaja lahh apelahh . Time to i dah pergi :') I akann tengokk youu dari atas saanaa . I harap youu berjaya dalam hidup fadlinn . *ILOVEYOUSOMUCHTHANYOUEVERKNOW* hmm , i sendri menangis tulis pasal nih . Haishhhhh  , dahhlahh meishaa .*awak tu akann pergi * Me heart youu damn so much .



anak ariffin yang nakal :p Iloveyoupendek .




To mama abahh , adik mintakk maaf sebab melawann cakap , degil , nakal , pemalas :') *Saya mintak maaf umi* Hehe , mama jaga dri tau nanti adik dah takde , takde sapa akan kacau mama dah :') Jangann slalu nak enjoyss sangat . jangann nak keluar aje melepakkk okayy ? Me heart you . Abahhh , adikk rindu abahh taudak , rindu nih tak penah hilang . abah jangan tinggalkan adik lagi macam tu yea . kami sayangg abahh . jangann keluarrrrrrrr sangat . jaga makann minumm . Makannn ubat tauu .* Iloveyouu . pasal fadlinnn abahh jangann nak over yeaa haha nanti insyaallah adik sruhh kaka tunjuuk dkt abahh :') In both of youu , soriee kalau adik takdapat nak bawakk pergi mekah tau tapi takpe kakak ade . dia akann bawakk . abahh maammaaa , ingat tak lagi time adik ckapp nak bagi kereta besarrrbesarr ? Hehe , anakk maamaabahh ni penipuu :) kalauu adik hidup sampai ke besar adik beli kann . tak punn mainan punya je lahh , baru rare :')

To haikal anak baharuddin , thanks nyanyi . nanti takde orang nak paksa ekal nyanyi dahh ;) Hehee , botakk ohh botak . Thanks for everything . me heart youu abangg ^^v

Yangg lainnlainn to takecaree tau , meisha sayang korangg . Fatenn jaga dri tau , sayangg kau . Btw , jangan ler tanya penyakit apaa . Hmm it painn when im still hear than sound of painn :') Ilove my self sebab jaga dri sendri . Kalauu aku mati , tolong jaga apa yg patut . tengokktengokk kan anak ariffin .

MOHD FADLIN : Akuuuuuuuuuuuuu sayangggggggggg kauu . *Afakufu fasayangfang hafang* Iloveyou . Thanks everythings :')